Storlek 145 MB
Pris Fri
Kräver Android 5.0
Publisher NANOBIT
Download

Hollywood Story APK Omfattande recension

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game är ett mycket framgångsrikt simuleringsspel av DS Games, Inc. Det är en spelutvecklare med två andra games för Android-enheter, inklusive Hidden City Adventure: Puzzles Around the World och Fox Fighters: Dice Do It! Tjäna mynt och bli en mästare. Spelet har fått ett genomsnittligt betyg på 4.0/5.0 med många positiva recensioner på spelet Google Play Lagra. Låt oss nu ta en titt på några av de framhävande funktionerna i APK Hollywood Story.

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game

Hollywood drömmen

Någon av oss har en gång drömt om att göra det stort i Hollywood. Vissa av oss kanske vill bli filmstjärnor, medan många vill bli kända sångare. Det är därför många spelare vänder sig till Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game för att förverkliga sin Hollywood-dröm. Det finns ett stort antal utmaningar som väntar på dina karaktärer efter gymnasiet.

När du bestämmer dig för vad profession du vill ägna dig åt, börjar den verkliga resan. När din chans kommer kommer folk att börja prata om dig i hela Hollywood. Det skulle vara bäst om du fokuserade på att växa ditt företag och behålla dina relationer. Det bästa är att du kommer att äga ett lyxigt hus i Hollywood Hills, där din familj bor lyckligt tillsammans.

Ett engagerande spel

Spelet låter väldigt enkelt: följ textmeddelandena och bestäm vad som händer härnäst. Men när du väl börjar spela kommer du att inse hur roligt och complex spelet är. Det finns viktiga beslut du måste fatta utifrån informationen i meddelandeflödet. Ibland kommer du plötsligt att inse att vissa småprat blir tunga dialoger. Ditt yttersta mål är att fokusera på ditt liv och din karriär och vad som hjälper dig proframsteg. Du måste överväga allt, såsom humör, hälsa och möjligheter. Sådan information kommer att finnas tillgänglig på skärmen för att hjälpa dig att fatta kloka beslut.

Ett realistiskt samhälle

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game erbjuder dig en realistisk upplevelse av att vara en superstjärna med riktiga anslutningar. Det finns många vänner och familjemedlemmar som omger din karaktär. Vissa av dem är mycket trogna, medan andra kan bli dina rivaler. Dessutom kommer din karaktär snart att knyta nya affärskontakter till proframsteg i din karriär. Detta unika spel ger dig en verklig utmaning att hantera alla dina relationer som i verkliga livet.

Tilltalande grafik

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game ser fantastiskt och sött ut med sin 2D-grafik. Alla karaktärerna i spelet klär sig i snygga klänningar med iögonfallande accessoarer. Det visuella spelet är viktigt, eftersom det får spelarna att tro på Hollywood-miljöerna för hela historien. Du kommer att älska hur allt ser väldigt levande och sött ut när du spelar Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game. Även textmeddelandena bland karaktärerna är väldigt nära verkligheten och ser roliga ut också.

Funktioner i Hollywood Story Celebrity Life MOD APK

Hollywood Story APK Mod är modified eller sprucken version av det officiella spelet. Om du måste betala riktiga kontanter för att njuta premium funktioner i originalspelet, APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game hack versionen erbjuder utmärkt innehåll i spelet gratis. Den senaste Hollywood-historien APK MOD versionen hjälper dig att få den ultimata spelupplevelsen med dessa premium funktioner.

obegränsat med pengar

Föreställ dig att starta allt i Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game med minimala pengar. Du kommer att kämpa länge och behöva spela flera gånger i dagar för att köpa ett föremål. Det är därför spelarna laddar ner Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK. Denna version av spelet kommer omedelbart att erbjuda dig obegränsade pengar. Du kan köpa vad du vill, när du vill. Alla affärsmöjligheter kommer snart att bli en framgång eftersom du har råd med alla ekonomiska krav. Ditt Hollywood-liv kommer utan tvekan att bli fantastiskt och spännande.

Slumpmässiga händelser

Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK är så nära verkligheten att spelet erbjuder slumpmässiga händelser. Till exempel kan du få en bonus från jobbet på en lycklig dag. Och kanske skulle du tappa din plånbok dagen efter. Det finns så många oväntade situationer som händer slumpmässigt i spelet som din karaktär kommer att stöta på. Allt kommer att hända enligt dina val av åtgärder i spelet. Det kan låta skrämmande, men oroa dig inte. Med Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK, du kommer inte att sitta fast. Du kan njuta av lycka och snabbt komma ur otur.

Tips och tricks för Hollywood Story Game APK

Nu när du har fått en detaljerad recension av APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator. Om du är ny på det här spelet, kolla in den här snabbguiden nedan för att få en fördel gentemot andra spelare.

Ta allt du hittar

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game kräver att din karaktär börjar från botten. Det finns så många auditions som din karaktär måste gå igenom och uppgifter som ska slutföras. Auditionerna kräver vanligtvis specifika föremål, och man måste leta efter sådana saker för att kvalificera sig. Fortsätt söka och ta allt du hittar, till och med skräp som papperskorgar eller gamla tidningar.

Följ kartan

På den övre högra sidan av skärmen hittar du kartan över spelet. Det finns många uppdrag på kartan som du bör slutföra. Dessa uppdrag är de områden som är markerade med gult. Genom att trycka på dessa områden kommer du omedelbart till den platsen för att utföra uppgiften. Försök att uppfylla alla dessa uppdrag för att se till att du inte missar några belöningar.

Missa aldrig en audition

Du kommer att förlora flera fans varje gång du missar en audition. För att behålla din popularitet i spelet, se till att du dyker upp på auditions regelbundet. Din flit kommer att ge dig fler fans och därför mer rikedom och popularitet.

Ladda ner Hollywood Story MOD APK för Android

Det är inte svårt att installera Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack APK på din smartphone. Du kan vara säker på säkerhets- och integritetsfrågor eftersom vårt expertteam har testat allt MOD APK filer för att säkerställa att de är fria från virus och skadlig kod. Allt du behöver göra är att följa steg-för-steg-handledningen nedan.

Steg 1: Tillåt okända källor

Först måste du aktivera din smartphone för att acceptera apps från okända källor. Öppna sedan enhetens inställningar och välj Säkerhet eller program (beroende på dina enheter). Tryck sedan på knappen "Okända källor" för att aktivera den.

Steg 2: Ladda ner Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game APK MOD

Innan du laddar ner MOD APK fil kan du behöva avinstallera Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game-appen om du redan har installerat den på din telefon. Annars kan du stöta på installationsfelet.

Ladda ner nu modded version av APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack gratis på 9MOD.netto. Stäng inte din webbläsare innan nedladdningen process avslutar. Vi prose en snabb nedladdning av filen, så det tar inte mycket av din tid.

Steg 3: Installera Hollywood Story Celebrity Life APK Hack

När nedladdningen är klar, sök efter den nedladdade filen i dina meddelanden eller enhetens filhanterare och tryck sedan på Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK filen för att installera den. Vänta på installationen prosluta, gå vidare till nästa steg.

Steg 4: Njut av Hollywood Story Celebrity Life Ree

Återställ dina säkerhetsinställningar till dina önskade mode. Starta sedan Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack och erfarenhet premium funktioner gratis! Det är allt!

Vanliga frågor

Har min karaktär någon egendom förutom huset?

Karaktärerna i Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game kan också ha bilar och andra transporter. Beroende på din karaktärs rikedom kan du äga en jeep, en limousine eller till och med en personlig helikopter.

Vilka är de vanliga uppgifterna i spelet för min karaktär?

Du kommer att behöva utföra de dagliga uppgifterna för en Hollywood-stjärna. Dessa inkluderar vård av accommodning, kläder, sparande, transporter och jobb prorörelser. Ju bättre du hanterar dessa uppgifter, desto fler poäng får du, och din rikedom ökar också.

Börjar min karaktär som en Hollywoodstjärna?

Tyvärr måste din karaktär arbeta sig upp från botten. Du kommer att börja bo i otäcka kvarter och arbeta manuellt i parken för att få pengarna att gå ihop. När du har mer färdigheter och kunskap kommer du att börja få möjligheter att slå igenom.

Är detta spel appropriate för tonårsspelare?

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game är ett moget simuleringsspel. Därför är den endast lämplig för spelare från sjutton år och uppåt.

Vad är några liknande simuleringar games?

Du kan kolla in LifeSim 2, Superstar Life eller Kim Kardashian: Hollywood om du vill.

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game är väldigt engagerande, tack vare hur spelet speglar det verkliga livet. Karaktärer kan uppnå en framgångsrik karriär i Hollywood tack vare deras hårda arbete och uthållighet. Den söta grafiken och utmanande gameplayet i spelet underhåller också spelare på olika sätt. Ladda ner Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game APK MOD gratis att njuta av alla unika funktioner.

Sök också: hollywood story modestjärna, hollywood story modestjärna mod apk, ladda ner hollywood story fashion star mod apk, hollywood story modestjärna gratis shopping