Veľkosť 145 MB
Cena zdarma
Vyžaduje Android 5.0
vydavateľ NANOBIT
Stiahnuť ▼

Komplexná recenzia súboru APK Hollywood Story

The Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game je veľmi úspešná simulačná hra od DS Games, Inc. Je to herný vývojár s dvoma ďalšími games pre zariadenia so systémom Android, vrátane Hidden City Adventure: Puzzles Around the World a Fox Fighters: Dice Do It! Zarábajte mince a staňte sa majstrom. Hra má priemerné hodnotenie 4.0/5.0 s mnohými pozitívnymi recenziami Google Play Obchod. Teraz sa pozrime na niektoré funkcie zvýraznenia APK Hollywood Story.

Hollywood Story Celebrity Life Simulator hra

Hollywoodsky sen

Každý z nás niekedy sníval o tom, že sa presadí v Hollywoode. Niektorí z nás sa možno chcú stať filmovými hviezdami, zatiaľ čo mnohí chcú byť slávnymi spevákmi. To je dôvod, prečo sa mnohí hráči obracajú na hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator, aby si splnili svoj hollywoodsky sen. Na vaše postavy po strednej škole čaká množstvo výziev.

Akonáhle sa rozhodnete pre čo propovolanie, ktorému sa chcete venovať, začína skutočná cesta. Akonáhle príde vaša šanca, ľudia o vás začnú hovoriť v celom Hollywoode. Najlepšie by bolo, keby ste sa zamerali na rast vášho podnikania a udržiavanie vašich vzťahov. Najlepšie na tom je, že budete vlastniť luxusný dom v Hollywood Hills, kde spolu šťastne žije vaša rodina.

Pútavá hrateľnosť

Hra znie veľmi jednoducho: postupujte podľa textových správ a rozhodnite sa, čo sa stane ďalej. Akonáhle však začnete hrať, uvedomíte si, aké zábavné a complex hra je. Existujú dôležité rozhodnutia, ktoré musíte urobiť na základe informácií v toku správ. Niekedy si zrazu uvedomíte, že niektoré malé rozhovory sa stanú vážnymi dialógmi. Vaším konečným cieľom je zamerať sa na svoj život a kariéru a na to, čo vám k tomu pomáha progress. Budete musieť zvážiť všetko, napríklad náladu, zdravie a príležitosti. Takéto informácie budú dostupné na obrazovke, aby vám pomohli robiť múdre rozhodnutia.

Realistická spoločnosť

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game vám ponúka realistický zážitok byť superhviezdou so skutočnými prepojeniami. Okolo vašej postavy je veľa priateľov a rodinných príslušníkov. Niektorí z nich sú veľmi verní, zatiaľ čo iní sa môžu stať vašimi súpermi. Okrem toho vaša postava čoskoro nadviaže nové obchodné kontakty progress vo svojej kariére. Táto jedinečná hra vám dáva skutočnú výzvu zvládnuť všetky vaše vzťahy ako v skutočnom živote.

Príťažlivá grafika

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator so svojou 2D grafikou vyzerá úžasne a roztomilo. Všetky postavy v hre sa obliekajú do luxusných rób s pútavými doplnkami. Herný vizuál je dôležitý, pretože hráčov núti veriť v hollywoodske prostredie celého príbehu. Pri hraní hry Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game si zamilujete, ako všetko vyzerá veľmi živo a roztomilo. Dokonca aj textové správy medzi postavami sú veľmi blízke skutočnému životu a vyzerajú zábavne.

Vlastnosti hollywoodskeho príbehu Život celebrít MOD APK

hollywood Story APK Mod je modoverená alebo cracknutá verzia oficiálnej hry. Ak musíte zaplatiť skutočnú hotovosť, aby ste si to užili premium obsahuje pôvodnú hru APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game hack verzia vám ponúka vynikajúci obsah v hre zadarmo. Najnovší hollywoodsky príbeh APK MOD verzia vám pomôže dosiahnuť maximálny herný zážitok premium rysy.

neobmedzene peňazí

Predstavte si, že v hre Hollywood Story Celebrity Life Simulator začínate všetko s minimom peňazí. Budete dlho bojovať a budete musieť hrať opakovane celé dni, aby ste si kúpili jednu položku. To je dôvod, prečo si hráči sťahujú hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK. Táto verzia hry vám okamžite ponúkne neobmedzené peniaze. Môžete si kúpiť čokoľvek chcete a kedykoľvek chcete. Každá obchodná príležitosť sa čoskoro stane úspešnou, pretože si môžete dovoliť akékoľvek finančné požiadavky. Váš život v Hollywoode bude nepochybne báječný a vzrušujúci.

Náhodné udalosti

Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK je tak blízko skutočnému životu, že hra ponúka náhodné udalosti. Napríklad môžete dostať bonus z práce v šťastný deň. A možno by ste na druhý deň prišli o peňaženku. V hre sa náhodne deje toľko neočakávaných situácií, s ktorými sa vaša postava stretne. Všetko sa bude diať podľa vášho výberu akcií v hre. Môže to znieť strašidelne, ale nebojte sa. S hrou Hollywood Story Celebrity Life Simulator MOD APK, nebudete uviaznutí. Môžete si užívať šťastie a rýchlo sa zbaviť smoly.

Tipy a triky pre Hollywood Story Game APK

Teraz, keď ste dostali podrobnú recenziu APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator. Ak ste v tejto hre noví, pozrite si túto rýchlu príručku nižšie, aby ste získali výhodu nad ostatnými hráčmi.

Vezmite si čokoľvek, čo nájdete

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator bude od vašej postavy vyžadovať, aby začala úplne zdola. Existuje toľko konkurzov, ktorými musí vaša postava prejsť, a úloh, ktoré musí dokončiť. Konkurzy zvyčajne vyžadujú špecifické položky a musíte hľadať také veci, aby ste sa kvalifikovali. Pokračujte v hľadaní a berte všetko, čo nájdete, dokonca aj nejaké odpadky, ako sú odpadkové koše alebo staré noviny.

Postupujte podľa mapy

V pravej hornej časti obrazovky nájdete mapu hry. Na mape je veľa úloh, ktoré by ste mali splniť. Tieto úlohy sú oblasti zvýraznené žltou farbou. Klepnutím na tieto oblasti sa okamžite dostanete na dané miesto, aby ste vykonali úlohu. Pokúste sa splniť všetky tieto úlohy, aby ste sa uistili, že nezmeškáte žiadnu odmenu.

Nikdy nezmeškajte konkurz

Vždy, keď vynecháte konkurz, prídete o niekoľko fanúšikov. Aby ste si udržali svoju popularitu v hre, pravidelne sa dostavujte na konkurzy. Vaša pracovitosť vám prinesie viac fanúšikov, a tým aj viac bohatstva a popularity.

Stiahnite si Hollywood Story MOD APK pre Android

Nie je ťažké nainštalovať hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack APK na vašom smartfóne. Môžete si byť istí otázkami bezpečnosti a ochrany osobných údajov, pretože náš tím odborníkov všetko otestoval MOD APK súbory, aby ste sa uistili, že neobsahujú vírusy a škodlivý softvér. Všetko, čo musíte urobiť, je postupovať podľa nižšie uvedeného návodu krok za krokom.

Krok 1: Povoľte neznáme zdroje

Najprv musíte povoliť, aby váš smartfón prijal apps z neznámych zdrojov. Potom otvorte Nastavenia svojho zariadenia a vyberte Zabezpečenie alebo Aplikácie (v závislosti od vašich zariadení). Potom klepnite na tlačidlo „Neznáme zdroje“, aby ste ho povolili.

Krok 2: Stiahnite si hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK MOD

Pred stiahnutím MOD APK možno budete musieť odinštalovať aplikáciu Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game, ak ste ju už nainštalovali do telefónu. V opačnom prípade sa môže vyskytnúť chyba inštalácie zlyhala.

Teraz si stiahnite modded verzia APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack zadarmo na 9MOD.net. Pred stiahnutím nezatvárajte prehliadač proprestávka končí. my prozobrazte vysokorýchlostné sťahovanie súboru, takže vám to nezaberie veľa času.

Krok 3: Nainštalujte súbor APK Hollywood Story Celebrity Life Hack

Po dokončení sťahovania vyhľadajte stiahnutý súbor v upozorneniach alebo v Správcovi súborov vášho zariadenia a potom klepnite na hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK súbor na jeho inštaláciu. Počkajte na inštaláciu prodokončite, potom prejdite na ďalší krok.

Krok 4: Užite si Hollywood Story Celebrity Life Ree

Obnovte nastavenia zabezpečenia na vaše preferované mode. Potom spustite hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Hack a skúsenosti premium funkcie zadarmo! To je všetko!

často kladené otázky

Má moja postava nejaký majetok okrem domu?

Postavy v Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game môžu vlastniť aj autá a iné dopravné prostriedky. V závislosti od bohatstva svojej postavy môžete vlastniť džíp, limuzínu alebo dokonca osobný vrtuľník.

Aké sú bežné úlohy v hre pre moju postavu?

Budete musieť vykonávať každodenné úlohy pre hollywoodsku hviezdu. Medzi ne patrí starostlivosť o príbytmodoblečenie, úspory, dopravu a prácu propohyby. Čím lepšie tieto úlohy zvládnete, tým viac bodov získate a zvyšuje sa aj vaše bohatstvo.

Začína moja postava ako hollywoodska hviezda?

Bohužiaľ, vaša postava sa bude musieť prepracovať zdola. Začnete bývať v špinavých štvrtiach a budete pracovať manuálnou prácou v parku, aby ste vyžili peniaze. Akonáhle budete mať viac zručností a vedomostí, začnete dostávať príležitosti preraziť.

Je táto hra approvhodné pre dospievajúcich hráčov?

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game je vyspelá simulačná hra. Preto je vhodný len pre hráčov od sedemnásť rokov.

Aké sú nejaké podobné simulácie games?

Ak chcete, môžete si pozrieť LifeSim 2, Superstar Life alebo Kim Kardashian: Hollywood.

Hollywood Story Celebrity Life Simulator hra je veľmi pútavá vďaka tomu, ako hra odráža skutočný život. Postavy môžu vďaka svojej tvrdej práci a vytrvalosti dosiahnuť úspešnú kariéru v Hollywoode. Roztomilá grafika a náročná hrateľnosť hry tiež bavia hráčov rôznymi spôsobmi. Stiahnuť ▼ Hollywood Story Celebrity Life Simulator hra APK MOD zadarmo využívať všetky jedinečné funkcie.

Hľadajte tiež: módna hviezda hollywoodskeho príbehu, módna hviezda hollywoodskeho príbehu mod apk, stiahnite si hollywoodsky príbeh módna hviezda mod apk, hollywoodsky príbeh módna hviezda nakupovanie zadarmo