Velikost 145 MB
Cena Zdarma
Vyžaduje Android 5.0
Vydavatel NANOBIT
Ke stažení

Komplexní recenze Hollywood Story APK

The Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game je velmi úspěšná simulační hra od DS Games, Inc. Je to herní vývojář se dvěma dalšími games pro zařízení Android, včetně Hidden City Adventure: Puzzles Around the World a Fox Fighters: Dice Do It! Vydělávejte mince a staňte se mistrem. Hra má průměrné hodnocení 4.0/5.0 s mnoha pozitivními recenzemi Google Play Obchod. Nyní se podívejme na některé z hlavních funkcí APK Hollywood Story.

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator

Hollywoodský sen

Každý z nás někdy snil o tom, že se prosadí v Hollywoodu. Někteří z nás se možná chtějí stát filmovými hvězdami, zatímco mnozí chtějí být slavnými zpěváky. Proto se mnoho hráčů obrací na hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator, aby si splnili svůj hollywoodský sen. Po střední škole na vaše postavy čeká spousta výzev.

Jakmile se rozhodnete pro co propovolání, kterému se chcete věnovat, začíná skutečná cesta. Jakmile přijde vaše šance, lidé o vás začnou mluvit v celém Hollywoodu. Nejlepší by bylo, kdybyste se soustředili na rozvoj svého podnikání a udržování vztahů. Nejlepší na tom je, že budete vlastnit luxusní dům v Hollywood Hills, kde spolu šťastně žije vaše rodina.

Poutavá hratelnost

Hra zní velmi jednoduše: postupujte podle textových zpráv a rozhodněte, co se bude dít dál. Jakmile však začnete hrát, uvědomíte si, jak zábavné a complex hra je. Na základě informací v toku zpráv musíte učinit důležitá rozhodnutí. Někdy si náhle uvědomíte, že z některých malých rozhovorů se stanou závažné dialogy. Vaším konečným cílem je soustředit se na svůj život a kariéru a na to, co vám k tomu pomáhá progress. Budete muset zvážit vše, jako je nálada, zdraví a příležitosti. Tyto informace budou k dispozici na obrazovce, aby vám pomohly učinit moudrá rozhodnutí.

Realistická společnost

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator vám nabízí realistický zážitek z toho, že jste superstar se skutečnými kontakty. Kolem vaší postavy je spousta přátel a rodinných příslušníků. Někteří z nich jsou velmi věrní, zatímco jiní se mohou stát vašimi soupeři. Kromě toho vaše postava brzy naváže nové obchodní kontakty progress ve své kariéře. Tato jedinečná hra vám dává skutečnou výzvu zvládnout všechny vaše vztahy jako ve skutečném životě.

Atraktivní grafika

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator vypadá se svou 2D grafikou úchvatně a roztomile. Všechny postavy ve hře se oblékají do efektních rób s poutavými doplňky. Herní vizuál je zásadní, protože nutí hráče věřit v hollywoodské prostředí celého příběhu. Budete milovat, jak vše vypadá velmi živě a roztomile, když budete hrát hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game. Dokonce i textové zprávy mezi postavami jsou velmi blízké skutečnému životu a vypadají také zábavně.

Vlastnosti Hollywood Story Život celebrit MOD APK

Hollywood Story APK Mod je modcertifikovaná nebo cracknutá verze oficiální hry. Pokud musíte platit skutečné peníze, abyste si to užili premium funkce v původní hře, APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game hack verze vám nabízí vynikající obsah ve hře zdarma. Nejnovější hollywoodský příběh APK MOD verze vám pomůže mít s nimi maximální herní zážitek premium rysy.

neomezeně peněz

Představte si, že ve hře Hollywood Story Celebrity Life Simulator začínáte vše s minimem peněz. Budete dlouho bojovat a budete muset hrát opakovaně celé dny, abyste si koupili jednu položku. To je důvod, proč si hráči stahují hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK. Tato verze hry vám okamžitě nabídne neomezené peníze. Můžete si koupit cokoli chcete a kdykoli chcete. Každá obchodní příležitost se brzy stane úspěšnou, protože si můžete dovolit jakékoli finanční požadavky. Váš život v Hollywoodu bude nepochybně báječný a vzrušující.

Náhodné události

Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK je tak blízko skutečnému životu, že hra nabízí náhodné události. Například můžete získat bonus z práce ve šťastný den. A možná byste druhý den přišli o peněženku. Ve hře se náhodně odehrává tolik neočekávaných situací, se kterými se vaše postava setká. Vše se bude dít podle vašeho výběru akcí ve hře. Může to znít děsivě, ale nebojte se. S hrou simulátoru života celebrit Hollywood Story MOD APK, neuvíznete. Můžete si užívat štěstí a rychle se zbavit smůly.

Tipy a triky pro Hollywood Story Game APK

Nyní, když jste dostali podrobnou recenzi APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator. Pokud jste v této hře noví, podívejte se na tento rychlý průvodce níže, abyste získali výhodu nad ostatními hráči.

Vezměte si cokoli, co najdete

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator bude vyžadovat, aby vaše postava začínala odspodu. Existuje tolik konkurzů, kterými musí vaše postava projít, a úkolů, které musí dokončit. Konkurzy obvykle vyžadují specifické položky a takové věci musíte hledat, abyste se kvalifikovali. Pokračujte v hledání a odnášení všeho, co najdete, dokonce i nějakého harampádí, jako jsou odpadkové koše nebo staré noviny.

Postupujte podle mapy

V pravé horní části obrazovky najdete mapu hry. Na mapě je spousta úkolů, které byste měli splnit. Tyto úkoly jsou oblasti zvýrazněné žlutě. Klepnutím na tyto oblasti se okamžitě dostanete na dané místo, abyste provedli úkol. Pokuste se splnit všechny tyto questy, aby vám žádná odměna neunikla.

Nikdy nezmeškejte konkurz

Pokaždé, když zmeškáte konkurz, přijdete o několik fanoušků. Chcete-li si udržet svou popularitu ve hře, pravidelně se dostavujte na konkurzy. Vaše píle vám přinese více fanoušků, a tím i více bohatství a popularity.

Stáhněte si Hollywood Story MOD APK pro Android

Není těžké nainstalovat hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack APK na vašem smartphonu. Můžete si být jisti otázkami zabezpečení a ochrany osobních údajů, protože náš tým odborníků vše otestoval MOD APK soubory, aby bylo zajištěno, že neobsahují viry a malware. Vše, co musíte udělat, je postupovat podle níže uvedeného podrobného návodu.

Krok 1: Povolte neznámé zdroje

Nejprve musíte povolit, aby váš smartphone přijal apps z neznámých zdrojů. Poté otevřete Nastavení zařízení a vyberte Zabezpečení nebo Aplikace (v závislosti na vašem zařízení). Poté klepnutím na tlačítko „Neznámé zdroje“ jej povolte.

Krok 2: Stáhněte si hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK MOD

Před stažením MOD APK možná budete muset odinstalovat aplikaci Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game, pokud jste ji již do telefonu nainstalovali. V opačném případě může dojít k chybě instalace se nezdařila.

Nyní si stáhněte soubor modded verze APK Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack zdarma na 9MOD.síť. Před stažením nezavírejte prohlížeč process končí. My proprohlédněte si vysokorychlostní stahování souboru, takže vám to nezabere mnoho času.

Krok 3: Nainstalujte Hollywood Story Celebrity Life APK Hack

Po dokončení stahování vyhledejte stažený soubor v oznámeních nebo ve Správci souborů svého zařízení a poté klepněte na hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game MOD APK soubor k instalaci. Počkejte na instalaci prodokončete, poté přejděte k dalšímu kroku.

Krok 4: Užijte si Hollywood Story Celebrity Life Ree

Obnovte nastavení zabezpečení na vaše preferované modE. Poté spusťte hru Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game Hack a zkušenosti premium funkce zdarma! A je to!

Často kladené otázky

Má moje postava nějaký majetek kromě domu?

Postavy ve hře Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game mohou také vlastnit auta a další dopravní prostředky. V závislosti na bohatství vaší postavy můžete vlastnit džíp, limuzínu nebo dokonce osobní vrtulník.

Jaké jsou obvyklé úkoly ve hře pro mou postavu?

Budete muset plnit každodenní úkoly pro hollywoodskou hvězdu. Mezi ně patří péče o ubytmodoblečení, úspory, doprava a zaměstnání propohyby. Čím lépe tyto úkoly zvládnete, tím více bodů získáte a vaše bohatství se také zvyšuje.

Začíná moje postava jako hollywoodská hvězda?

Bohužel se vaše postava bude muset propracovat odspodu. Začnete bydlet ve špinavých čtvrtích a pracovat manuální prací v parku, abyste vyžili. Jakmile budete mít více dovedností a znalostí, začnete dostávat příležitosti prorazit.

Je tato hra approvhodné pro dospívající hráče?

Hollywood Story Celebrity Life Simulator Game je vyspělá simulační hra. Proto je vhodný pouze pro hráče od sedmnácti let.

Jaké jsou nějaké podobné simulace games?

Pokud chcete, můžete se podívat na LifeSim 2, Superstar Life nebo Kim Kardashian: Hollywood.

Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator je velmi poutavá díky tomu, jak hra zrcadlí skutečný život. Postavy mohou díky své tvrdé práci a vytrvalosti dosáhnout úspěšné kariéry v Hollywoodu. Roztomilá grafika a náročná hratelnost hry také baví hráče různými způsoby. Stažení Hra Hollywood Story Celebrity Life Simulator APK MOD zdarma využívat všechny jedinečné funkce.

Hledejte také: módní hvězda hollywoodského příběhu, módní hvězda hollywoodského příběhu mod apk, Stáhněte si hollywoodský příběh módní hvězdy mod apk, hollywoodský příběh módní hvězda nakupování zdarma